اینم سوپ پسری🥹🥹🥹🥹

تصویر
۶ پاسخ

نوش

منم همیشه زیاد میپزم یه مقدارشو فریزر میذارم وقتی یهویی بشع حالم خوب نباشه غذا داشته باشه بخوره

دستت درد نکنه نوش جان بچت چقدرم خوش رنگ و لعابه به به

به به نوش جون یه کاسه هم واسه من بریز بس عاشق سوپم😂😂

چطور پختی؟

نوش جونش ،چجوری پختی گلم

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسر کوچولو🩵 مامان 🩵پسر کوچولو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان محمد عزیزم مامان محمد عزیزم ۲ سالگی
مامان افرا گوگوجی💞 مامان افرا گوگوجی💞 ۱ سالگی