۱۰ پاسخ

بچه من ۴سالشه ۱۰ کیلوعه

ازمایش خون ببر اگه کم خونی باشه قطره عوض میکنه خیلی خوب میشه

منم هم دردم باهات عزیزم.😔
دختره منم وزنش کمه دیگه دق دارم میکنم
گلم وزن تولدش چند بود؟

من پسرم امسال می‌ره پیش دبستانی 16کیلو هست تازه اونم با کمک شیر خشک تو این سن که دکتر نوشت براش

مولتب سانستول بهش بده
میگن خوبه
من فقط دکتر کیدز دادم اثری نداشت

یه خانومی توی گهواره نوشته بود غذا نخوردن بچش به خاطر رفلاکس بوده برده دکتر دارو واسه رفلاکس داده بچش خوب شده غذا بهتر میخوره وزنشم بیشتر شده

فاطی شاید ترازو اشتباه بوده
محاله یک کیلو کم کرده باشه

دختر من یک‌سالگی ۹۸۰۰بود بهم گفت خیلی لاغر بچت
گفتم تمام وقتم براش گذاشتم داره دندون در میاره،بعدش آلرژی شدید داره نمی‌تونم هرچیزی بهش بدم

بهداشت غلط کرده دعوات کرده
بگو زن حسابی وقتی نمیخوره چه کنم
بخدا دختر من با زورم نمیخوره

بهداشت گ و ه زیاد میخوره توجه نکن،ولی شیرشو کم کن ببین تاثیر داره تو غذا خوردنش یا ن،من شیرشو کم کردم غذا خوردنش بهتر شده،خورد خورد خوراکی درست کن مدام یچی بده دستش عادت کنه به خوردن

سوال های مرتبط