قطعا بی حسی خیلی خوبه
بی حسی خوبه بیهوشی عوارض داره
من سر دخترم بی حس نشدم بیهوش شدن ولی سر پسرم بیهوشی نمیخوام
بیهوشی خیلی خوبه ولی منو بی حس کردن اخرش همه چیز رو حس میکردم اثرش رفته بود و اینقدر ترسیدم ک فشارم رفت رو 22 و خودم بیهوش شدم
من دوس دارم بیهوش شم اخه
بیحش شم خیلی حرف میزنم و کم طاقتم هی میگم کی تموم میشه🤣اصلا اصلا صبر ندارم
صد در صد بیهوشی برا من خوب بود
بیهوشی عوارضش برای مادر و جنین بیشتره
بی حسی با خواب عمیق
بی حسی قطعا
من بی حسی راضی بودم
بی حسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.