دوستان برای سزارین بیحسی بهتره یا بیهوشی؟

۱۱ پاسخ

قطعا بی حسی خیلی خوبه

بی حسی خوبه بیهوشی عوارض داره

من سر دخترم بی حس نشدم بیهوش شدن ولی سر پسرم بیهوشی نمیخوام

بیهوشی خیلی خوبه ولی منو بی حس کردن اخرش همه چیز رو حس میکردم اثرش رفته بود و اینقدر ترسیدم ک فشارم رفت رو 22 و خودم بیهوش شدم

من دوس دارم بیهوش شم اخه
بیحش شم خیلی حرف میزنم و کم طاقتم هی میگم کی تموم میشه🤣اصلا اصلا صبر ندارم

صد در صد بیهوشی برا من خوب بود

بیهوشی عوارضش برای مادر و جنین بیشتره

بی حسی با خواب عمیق

بی حسی قطعا

من بی حسی راضی بودم

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی