برای سزارین بی‌حسی بهتره یا بیهوشی؟!

۶ پاسخ

برای روز زایمان چی بزارم تو ساک زایمان

تست میکنن . من بچه اول بی حسی بودم . الانم فک کنم بی حسی هستم

من امپول کمر برام زدن. بعد یک دقیقه هم ماسک گذاشتن بیهوش شدم. هیچی یادم نمیاد
نمیدونم آخرش چ نوعی بود🥴🥴

بیهوشی بهتره من دوتا از زن داداشام رو دیدم موقع سزارین بیحسشون کردن تا چند وقت سردرد شدید داشتن الان هردو هم از کمر درد مینالن،من خودم بیهوش بودم خیلی خوب بود

بی هوش نمیکنن الان بی حس میکنن ازکمر

من از چند نفر پرسیدم میگن بیهوشی عوارضش کمتره

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی