خانوما سزارین بیهوشی بهتره یا بیحسی؟؟؟

۱۰ پاسخ

من بیهوشی بودم نه تو ریکاوری ماساژ شکمی رو فهمیدم نه هیچی
راضی بودم

بی حسی بنظرم فقط شیرینیش همون دیدن بچس وگرنه خیلی عوارض داره
من اگه شرایطم جور میشد دوست داشتم بیهوش بشم

خدایا من موندم کدومش 🥺🤣

من بیحس شدم عالی بود

بیهوشی بعد عمل ماساژ شکمی رو کامل حس می کنی
بستگی به آستانه تحملت هم داره

من بیهوشی بودم. راضی ام. آمادگی ذهنی برای بیهوشی داشتم. بیحسی رو هیچ جوره نمیتونستم کناربیام

من بی حسی بودم راضیم ولی تخت کناریم بی هوشی بود میگف اشتباه کردی رفتی بی حسی
ازم پرسیدن تو اتاق عمل خودم انتخاب کردم ولی اوکی بود

من بیهوشی انتخاب کردم
ببین باید در خودت ببینی
امادگی ذهنی انو داری که ببینی دارت پارت میکنن یا زنده زنده سلاخیت میکنن یا نه 🙂

بیحسی بهتر هم صدای بچت میشنوی هم میبینیش چه حس خوبیه

بی‌حسی به نظرم آدم بچه میبینه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد