خانوما بیهوشی بهتره یا بیحسی

۷ پاسخ

بیهوشی خیلی بهترههه
من بیحسی از کمر به پایین دکترم گفت خوبه ولی من بی حس نشدم کلا حس میکردم وسط عمل بیهوشم کردن هردوتاش رو تجربه کردم از عوارض بعد هردوتاش الان هیچ کاری نمیتونم بکنم کمردرد شدید سردرد شدید گردن درد

صدی ب هزار بیهوشی

بی حسی عوارضش کمتره

من هم بی‌هوش شدم هم بی‌حس دوتاش بدی های خودشو دارم ولی من بی‌حسی انتخاب مکنم ترجیح میدم دردم تا چند ساعت حس نکنم بعد هم الان دیگه خیلی کم بیهوشی کامل میکنن ... درسته میگن بی‌حسی عوارض داره قبول دارم سردرد گردن درد اینا ولی نباید سرتو زیاد تکون بدی باید استراحت کافی داشته باشی مایعات زیاد بخوری و...

من بیحسی بودم هیچی نفهمیدم خیلی خوبه که موقع بدنیا اومدن بچتو میبینی یه دنیا میارزه

من بیهوش شدم خیلی خوب بود

من تجربه بیحسی دارم میگم خوبه چیزی نفهمیدم فق ماساژ رحمی خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری