۶ پاسخ

پسرمنم ۶ کیلو نیمه ۲ میندم

والا دخترم ۵ کیلوعه من ۳ بستم ردش افتاد بااینکه بزرگشه اوردم ۲ بستم جمع وجور تره بنظرم ربطی ب سایز نداره یکم ردش میوفته مثل شلوار شورتی ک خودمون میپوشیم

مولفیکس بگیر

سایز ۳ هانیز بگیر
هانیز بزرگتر از مارک مای بیبی هست

همو ۳ ببند یه ۱۰ روز دبگ بعدش ۴

منم مشکل شمارو دارم

سوال های مرتبط