پسرمنم ۶ کیلو نیمه ۲ میندم
والا دخترم ۵ کیلوعه من ۳ بستم ردش افتاد بااینکه بزرگشه اوردم ۲ بستم جمع وجور تره بنظرم ربطی ب سایز نداره یکم ردش میوفته مثل شلوار شورتی ک خودمون میپوشیم
مولفیکس بگیر
سایز ۳ هانیز بگیر
هانیز بزرگتر از مارک مای بیبی هست
همو ۳ ببند یه ۱۰ روز دبگ بعدش ۴
منم مشکل شمارو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.