۳ پاسخ

علائمت چیان؟

اتفاقا علائم داشته باشی بهتره ب نظرم.من کلی علائم پریود داشتم و باردار بودم

مثل همن علائم بارداری و پریودی

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری