گاهی بله
خیلی!شما علت پیدا کردین؟!
ازمایش انگل اینا هم دادم براش ولی از اون نیس!
از استرسه دکتربرددم
بله پسر من حس میکنم بخاطر رفلاکسه
اره پسر منم اینجوریه ...دکتر هم بردم میگه از استرسه نمیدونم
شاید انگل یاکرمک روده داره
بعضی شبا
نمیدونم دلیلش رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.