۴ پاسخ

بچه اول تا ۵ ماه و نیم خورد ،واسه دومی هم ایشالله تا همون حدود

من که از روز اول سینمو‌نگرفت شیرخشک دادم
بهترییین کار اینه دوتا شو بهش بدی که اگر روزی جایی ام خواستی بری بتونی بری

دوسالگی انشاءالله شیرباشه

من پسر اولم تا دوسالگی خورد
اینم ایشالا تا دوسالگی میدم

سوال های مرتبط

مامان 🩷نجمه🩷آمنه🩷 مامان 🩷نجمه🩷آمنه🩷 ۱۲ ماهگی