خانما شما تا کی به بچه هاتون اینفاکول دادید؟؟

۳ پاسخ

من‌ دو هفتست دارم میدم، هر هفته یدونه تموم شده، فکر کنم تا وقتی علائم کولیک داشته باشه باید بخوره، شما چقدر میدین و چند ساعت یکبار؟

۱۲ساعتی باید بدید اونم از حجم کمتر یعنی ۵/.بدید

والایه هفته ای هست دارم میدم اگر ادامه دار بود مجبورم یکی دیگه بخرم

سوال های مرتبط