عصرونه پسر خونه سیب و توت فرنگی

تصویر
۶ پاسخ

نوش جان

همشو میخوره

نمیترسی سیب گنده بکنه گیر کنه گلوش من ک میترسم بهش نمیدم

نوش جونش😋

خداروشکر آلرژی نشده که می‌تونه بخوره
دختر منم آلرژی نشد

نوش جون
بچه من توت فرنگی دوس نداره 😐

سوال های مرتبط

مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی