شما چه علایمی داشتید باردار بودیذ...؟

۴ پاسخ

من سینه درد دارم سمت واژنم درد میکنع

كاملا علايم بريود بود فقط ورم سينه هام بيشتر بود 🥲😅الوچه اينا ميديدم دهنم اب ميافتاد نميخريدمم تو خواب ميديدم😂😂😂

هیچی فقط عقب انداختم فهمیدم باردارم 😂

کمردرد، پادرد، درد زیر بغل، نفخ معده بعد از هرچیزی که میخوردم، مدام ی چیزی همش ب واژنم فشار میورد ، پاهام خیلی سرد بود

سوال های مرتبط

مامان پسته‌ها🩷 مامان پسته‌ها🩷 ۵ ماهگی
مامان آلوچه 🥹 مامان آلوچه 🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری