نه همیشه راحت گذاشتمش
یه پیراهن شلوار تنش میکنم
والا من خودم راحتی دوس دارم
میخوام دخترمم راحت باشه
ولب متاسفانه یه عده که طبقه پایین میشینن نمیزارن فقط کافیه بفهمن با تیشرت داره تو خونه میگرده😶
نه. سبک
گرماییه، تو خنکی حالش بهتره
حد تعادل
من گرم نگهش نمیدارم
متاسفانه میپوشونم، هوا خوبم باشه هی یه ندایی تو درونم میگه نکنه سردش شه سرما بخوره زود کلاهشو میذارم😁
من کلن از همون اول زیاد گرم نگرفتمش،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.