عزیزم اینقد حرص نخور فعلا با رفلاکس درگیری
پاشا ۱۰ماهشه هنوز حدقل یبار درماه رفلاکسش تشدید میشه دهن منو سرویس میکنه تا یکم شیر بخوره من اینقد حرص خوردم سر شیر خوردن این بچه که حد نداره ولی واقعا هیچ راهی نداره باید حوصله داشته باشی
بچه منم رفلاکس داره چند روزه اصلا شیر نمیخوره گریه میکنه ولی زود سیر میشه
شیر ای آر بده ، دارو هم کنارش بده تا بهتر بشه
کیدیزول بده دارو هستس شیر حتما ar بده ب پنج دیقه بعد از دست کردن شیرو بده ک کامل غلیظ شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.