سیدرال
سیدرال
ایروفیکس فورت
من دخترم کمخونی داره فروگلوبین ب ۱۲ معمولی میدم....خیلیا گفتن سیاه میکنه ولی دندونای دخترم سیاه نشده
من فروفورت میدم
آیروفیکس
فقط لیپیفر فورت
تو تاپیکام کامل دربارش توضیح دادم گلم
مث لباس هستی 😍😍
لیپوزوفر میدادم من
فروفورت
سیدرال
میگن سیدرال خوبه
منم بع پسرم لیپوزفر میدادم ولی بازم فقر اهن داره
دیگه براش سیدرال میخوام بگیرم
من سیدرال میدم از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.