من دلم میخاد براشون تک بگیرم اما شوهرم واسه هرکدومش سه تیکه زمین مسکونی گذاشته میگه زمین بهتره طلا تابزرگتربشن فقط گوشواره دارن 🥺
توبارداریم شوهرم واسش گرفت یکسال ونیم پیش شد ی ۴۰ تومنی
موقع تولدش گرفتیم هر کدوم ۵/۵گرم
دوگرم وخورده ای ۴۵ تومان دراومد باپول هادنیا اومد جمع کرد خریدم براش
من فردا میخوام بخرم براش آینه ای قشنگ تر میشه نسبت به تک پوش؟ ۶۰ تومن داریم میخوام ببینم فردا چی میشه براش بگیرم
موقعی که اومددنیاگرفتم هرکدوم دوگرم
من اینو گرفتم تقریبا ۸ گرمه ولی بدیش اینه زبر هست اگه بکشه به صورتش خراش میده
یه گرمی براش بخرین تقریبا ۲۰خوردی بشه فکر کنم
بستگی ب اجرت و ...داره
دختر من این ۳تارو داره ک هر کدومش ۱گرم و خوردی ان یکی مامانم خریده یکی و عمش وسطی ام عموش فاکتوراشو دادن بهم ۱۰ملیون ایناشده بود هرکدومش
قبل ب دنیا اومدنش گرفتن
خودمم با کادوتولد پارسالم ۱۴ت دادم ۱.۵پلاک و زنجیرگرفتم براش
با پولای کادو به دنیا اومدنشم ۲گرم گردنبند گرفتم
۲تا گوشواره حلقه ای ام داره ک اونا سوتن گرم نیستن
بقیه پولاش و عیدیاشم مادرودختری خرج کردیم😁
چهار گرم نیمه گرمی 6تومن گرفتم
روز دختر اینو گرفتم ۵۶میلیون
دو گرم و نهصد
زمانی بدنیااومد گرفتیم براش
یک سالگی اندازشه
الان دستبند داره
دختر من سه تا ایینه ای داره اما نمیندازم براش.هوا دیگه گرمه و لختی میپوشه میترسم طلا بندازم براش خطرناکه
۴تاالنگوآیینه ای تابستون گرفتیم ۵٠میلیون
یادم نیس تو بارداری گرفتم آینەیی هستش یه گوشوارە مال کادو زمان عقدم بود کوچیک بود دادمش و بجاش گوشوارە و النگو گرفتم
دختر من کادو بودن یه تکپوش فک کنم پارسال شد 50و خورده ای دو تا دونه ای پهن 50و خورده شدن
من ۲تا گرفتم ۲گرم هستن حدودا ۴۰ تومن افتادن
النگو تو بارداری
گرمی ۷تومن بود طلا
گرفتم ۱۹و۸۰۰
من دوتا خریدم برا دخترم ۱۴۰ تومان آینه ای نیست
مال دختر آینه ای یک گرم و خورده ای
من اینو دو هفته ای میشه خریدم برا تولدش،سه گرم و خورذی ۸۲
نگرفتم دلم میخاد پول نداریم
بله النگو آینه ای دوگرم اینا قیمتشم ۴۳وخرده ای
من این النگو هفته پیش برای تولد دخترم گرفتم ۵۷م
بله النگو آینه ای ،عکس از دستش نگرفتم فکر کنم ۴ گرم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.