۴ پاسخ

این عددام تب نیست و دمای طبیعی بدنشه۳۷/۵ ب بالا شروع تبه

اره از دندونشه
ژل دندون بزن،یکم آروم میشه

بنظرم که تب نداره تب اگه ۳۸ به بالا شد خطرناکه

اره احتمالا ولی به برا خاطر جمع بشی یه دکترم ببرش

سوال های مرتبط