۵ پاسخ

من باز میگیرم
ولی لیمو رو کامل نمیندازم
اسلایس میندازم

سبزدانه میگیرم تلخ نیست

سبز دانه

من همیشه از عطاری لیمو‌ اسلایسی میکیرم خیلیییی خوش مزه س هم ترشههه خیلی هم تلخ نیست

من کیلویی میخرم ولی فامیلا فکر کنم خوب باشه چون برند معتبری هست

سوال های مرتبط