۸ پاسخ

هنوز زوده، بعدازتاخیر دوباره بی بی چک بزن
ان شاالله که باردارباشی عزیزم✨♥

لا اقل باید۵ روز بیشتر از موعدت بگذره بعد بی بی بزنی

زود زدی اخه قبل پریودی که چیزی مشخص نمیشه

فک میکنم هاله داره
دارع؟؟؟

منم دوتا بیبی داشتم یکیش زدم منفی یکیش مونده 🤣 کرم‌نمیزاره میگ برو اینم بزن ۵ روز مونده

وای خداااااا.خودمون چقدرپول بیبی چک ویدیم 🥹🥲😭

منم ۴ روز ب موعود مونده زدم منفی شد🙁

من که خسته شدم از بی بی چک منفی امروز ۶روز به موعدم مونده دیشب یکی زدم منفی بود حالمو گرفت

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد