۱۱ پاسخ

خیلی وقته میدم
الان کلااا میوه از دست من نمیخوره
غذاهایی هم ک بتونه بخوره خودش مثل کباب کوکو کتلت ماکارونی سیب زمینی اینارو نمیزاره من بدم خودش میخوره

من از همون ۶ ماهگی دادم ب خودش خورده

الانم خودش بیشتر چیزارو میخوره
مثل آب میوه بعضی از غذاها هم میزارم جلوش خودش میخوره
فق بعدش باید حموم بره😂😂

والا من غذاروهم میزارم جلوش خودش بخوره میوه هم ک خیلی وقته میدم دستش اب هم با نی و شیشه خودش میخوره اما بالیوان مبریزه رو‌خودش

از وقتی دندون دراورد

از ۶ دادم

من از همون اول میوه رو دست خودش دادم الان برنج ماکارونی سیب زمینی می‌زارم جلوش خودش بخوزه

دختر من ار ۷ ماهگی خودش غذا خورد دیگ شمام باید بدی دیگ سعی کن از موز و چیز های مطمئن شروع کنی

من چند ماهه میدم دست خودش بخوره ولی همینطوری که میخوره خودمم یکم میوه رو له میکنم بهش می‌دم
دندان‌های کرسی که دربیاد دیگه راحت میتونه بجوه

من از 6 ماهگی میوه اینارو میدادم
غذارو تازه میدم خودش میخوره

من ازهشت ماهگی بعضی چیرارو دادم خودش
شما ازهمین حالا شروع کن دیگه یکسالشه باید یادبگیره

سوال های مرتبط