۷ پاسخ

من دیگه نمیجوشونم چونکه هوا گرم شده

من اب ماجان میدم خیالم راحته

اب شیر دادم از ده ماهگی

من هنوز اب میجوشونم میدم دخترم، دکتر گف تا دو سالگی بهتره اب جوشیده بخورن

من آب تصفیه کن ندارم مجبورم ابو میجوشونم

آب تصفیه شده هم میتونی بدی ولی آب شیر اصلا نده،بری ببینی وضعیت منبع هارو خودتم نمیتونی دیگه آب شیر استفاده کنی🤦🏻‍♀️

من ۱ماهه دیگه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی