۹ پاسخ

تا یک سال

من از اول آب تصویه دادم

من از ٩ ماهگی آب تصفیه میدم

من که تا یک سالگی دادم دیگه بعدش همین اب شیر و میدم

من از همون اول آب تصفیه دادم

من از یکسالگی به بعد آب تصفیه میدم

من ک ندادم دیگه

اوه یک کار اعصاب خورد کن
من دیگه از ۱۱ماهگی ندادم اب تصویه دادم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی