۷ پاسخ

پسر منم ۴ ماه و ۱۰ روزگی ۷۵۰۰ بود الان ۱۴ اردیبهشت واکسن ۶ ماهگی داره چن روز پیش وزنش کردم ۸ کیلو بود

دخترمنم همین بود همه چیش عادیه و خوبه

عاليه عزيزم

طبیعیه دیگه کمتر وزن میگیرن مثل چند ماه اول نیست

دقیقا آریا هم همینجوریه منم حس میکنم کم وزن گرفته

کجاش کمه دقیقا؟

ماشالله
وزن تولدش چند بود

سوال های مرتبط