۷ پاسخ

چی ببچه باید بدیم غذایی ؟ازکی باید شروع کنیم ؟؟ازچندماهگی شما میدین؟

خوبه دیگه دختر من ۴ماه و ۲۳ روزگی ۶۳۰۰ بود حالا وزن پسر ها یکمی بالا تره

ماشاالله خوب بوده ک
دختر من ۶ کیلو بود بهداشت گفت خوبه

پسر و دختر با هم فرق دارن ولی دختر من تو ۷ ماهگی ۷و۳۰۰ بود من فک نمیکنم لاغره😅

چکار ماهگی خیلی خوب بود من پسر من شش ونیم بود

خوب بوده وزنش عزیزم زیاد حساس نباش

وزن تولدش چقدر بوده

سوال های مرتبط