نه بابا خوبه من وزن تولدش ۲ کیلو بود چهارماه و نیم ک بود ۷ کیلو بود تا ۶ ماهگی هفت و نیم شد
با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960
سلام نه تازه اضافه هم داره انتظار میره بچه 5 ماهگی دوبرابر وزن تولدش باشه که هست
ن خوبه
من۲۹۰۰
چهارماهگی۶۶۰۰
پسر من۳۳۰۰بود ۴ماهگی۶۵۰۰دکتر گفت خوبه
واس دختر شما زیادم هست
فکر کنم خوبه دختر من الان هفت کیلوعه وزن تولدشم ۲۹۷۰ بود
پسر منم وزن تولدش ۲۷۵۰ بود
وزن چهارماهگیش ۶۸۰۰
بازم هرکی میبینه میگه وای عزیزززم چه ریزه میزه🤦🏻♀️😂
منممیگم خداروشکر وزنش عالیه روی نموداره ، بچم استخونش پره نه اینکه پف باشه
حالا وزن دختر شماهم برای نمودار دخترها اوکی هست چون بین نمودار دختر و پسر فرق هست
دختر من ۳۴۰۰ بود ۵ ماهگی شد ۶۴۰۰
۶ ماهگی ۶۸۰۰
پسر منم همینه البته درگیر حساسیت به پروتئین گاویه
وزنش تولدش۳۲۰۰ الان تازه شده۶ کیلو دکتر گفت کمه خیلی دارو تقویتی بهش داده
نمیدونم اما واس من ۲۸۰۰ بود توی سه ماه و نیم ۶۳۰۰ دکتر گفت خوب وزن گرفته البته ک رفلاکس هم شدید داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.