۴ پاسخ

من‌نان اچ آ میدم وزن دهیش عالیه

نان عالیههه

اچ آ و الترا ها پپتی ها کلا تلخ هستن ولی شیرخشک نان الترا خیلی خوبه و خیلی چرب هست

تلخه
وزندهی نرمال

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵🪺 مامان آیهان🩵🪺 ۱۵ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی