من سه ماهه دوم رفتم دندونمو کشیدن چون واقعا اذیت میکرد و خراب شده بود قابل ترمیم نبود ....
ولی ایمپلنت جراحیش سخته کلی بیحسی میزنه بازم وحشتناکه و کلی سرم و دارو میده تا یک هفته بزنی و استفاده کنی....تو بارداری نمیشه
ننن اصلاکاردندونپزشکی هیچکدوم ازدندونپزشکاانجام نمیدن بدای باردارها
نه اصلا
نه بابا چه واجبه
نههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.