۵ پاسخ

من سه ماهه دوم رفتم دندونمو کشیدن چون واقعا اذیت میکرد و خراب شده بود قابل ترمیم نبود ....
ولی ایمپلنت جراحیش سخته کلی بیحسی میزنه بازم وحشتناکه و کلی سرم و دارو میده تا یک هفته بزنی و استفاده کنی....تو بارداری نمیشه

ننن اصلاکاردندونپزشکی هیچکدوم ازدندونپزشکاانجام نمیدن بدای باردارها

نه اصلا

نه بابا چه واجبه

نههههه

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی