طبیعیه دختر منم همینجوری بود جر خورده بودم قشنگگگگگ الان بهتر شده خداروشکر ...فقد باید صبوری کنی خواهر هیچ راهی نیس
نزار داخل پتو عادت کنه پدرتو درمیاره
کولیک دارع شربت گریپ میکسچر بده
اگه شیر خودتو میدی چیزای که نفخ داره نخور
شاید کولیک باشه ولی هر دردی کولیک نیست،،، پسر اول من اینقدر گریه میکرد شبانه روز ،، فکر میکردیم کولیک داره دکتر هم بردم گفت بچه سالمه ،،، بعد با اصرار شدید خودم دکتر آزمایش مدفوع نوشت جواب که اومد فهمیدیم الرژی شدید به پروتئین شیر گاوی داره،،،، دیگه رژیم سفت و سخت رو که شروع کردم بچه آروم گرفت
باید براش ننو بگیری. بچه خواهر منم همین بود با ننو و شیشه شیر دکتر براون قابل تحمل تر میشد
کولیکه عزیزم چاره ای نیست جز تحمل. هر چی بزرگتر بشن بهتر میشن
احتمالا آروغش گرفته نشده بچه ی منم همین جوری بود منم تجربه نداشتم تا اینکه خواهر شوهرم اومد سه چهار بار آروغشو گرفت یه دفعه ای آروم شد و تا الان خداروشکر گریه نمیکنه فقط هردفعه ک شیر میدی حتما از یه دفعه بیشتر آروغشو بگیر شده تا دو سه دفعه بعدش دیگه اصلا بی قراری و گریه نمیکنه
قنداق هم خیلی خوبه شکم و پهلوهاشو گرم نگه دارید
تو ماشین هم ساکت میشن
شبا برای خواب با ماشین بچرخونیدش
باید تحمل کنید پسر منم اینجوری بود دیگه فلج شده بودیم از تکون دادن پتو
گهواره گرفتیم خیلی بهتر شد
به مرور بهتر میشن
فقط باید تحمل کرد خیلی سخته
از کولیکه تو این ماه عادیه همه بچه ها اینطورین ولی برای یکی شدیده برای دیگری خففیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.