۱۰ پاسخ

عادیه چرب کن

طبیعیه
از یه محیط مرطوب اومدن ب محیط خشک
لوسیون و وازلین کودک بزن یا روغن بچه اوکی میشه

طبیعیه به مرور زمان میره تازه یکماه بعد سرش پوسته میده تا یکماه هست به مرور ببری حمام از بین میره

طبیعیه ولی باید هر دو سه ساعت بهش مرطوب کننده نوزادی لوسیون یا روغن بچه بزنی که یه وقت زخم نشه خدای نکرده پوستشون خیلی نازکه

طبیعیه به مرور خودش خوب میشه

طبيعيه كرم و روغن بزن خوب ميشه دختره منم شده بود نوزاد بود دكتر شامپو بدن مخصوص پوست حساس داد با كرم اوره ثمين ٣درصد خوب شد

سلام جان
یه چیز طبیعی هست پوست ها میریزه بعدش خوب میشه

طبیعیه مال همه نوزادا همینطوری میشه میگفتن لوسیون بدن یا روغن بچه بزنین من نزدم

پسر منم اینطوری شده بود خودش کم کم رفت چیزی نیس

روغن بچه بزن براش عادیع

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی