فقط تحمل
ولی شنیدم هندونه کامل رو بزارید بپزه بعد میکسش کنی با پوستش و بخوریش دفع میشه
هندوانه
دلستر هم خیلی خیلی خوبه
مایعات زیاد و ادرار
خانومایی که سنگ دارین، شما یعنی همیشه درد شدید دارین یا فقط بعضی روزا دردتون میگیره؟
عزیزم من تو هفته ۱۹ درد شدید کلیه گرفتم رفتم بیمارستان گفتن سنگ داری بهم قرص مسکن ساده داد و قرص سفکسیم ۴۰۰ و اومدم خونه دوروز قرص هارو استفاده کردم دیدم فایده نداره
نگاه خواهر من خیلی اذیت شدم ولی تحمل کردم آب بخور بزار دستشوی شدیدت بگیره یعنی جوری که نتونی تحمل کنی. بعد برو دستشوی تا ادارت با شدت بیاد انشالا که میوفته دو سه بار همچین کاری بکن
واسه منم دیروز جواب ازمایشم نشون داده در حال تولید چند شب هست از دردش منفجر میشم قند بارداری سنگ ساز شدن کلیه در بارداری دیگه دو تا شاخ مونده تکمیل بشم
عزیزم میشه علائمتو بگی که دقیقا کجاهات درد میکنن
منم مشکوک به سنگم😭
خربزه فقط بخور خودتو ببند ب خربزه هم برای بچه خوبه هم کلیه ادرار اوره سریع دفع میشه
لامصب دردش مث درد زایمان سخته🫠🫠
هیچ فقط باید درد و تحمل کنیم 🥲 ازمن11میل اومده توی حالب نمیفته مردم از دردش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.