۵ پاسخ

ببین خدای نکرده فتق اینا نیست یه سونو بده

عزیزم منم یادمه تا ۶ ۷ ماه بعد زایمان اینجوری بودم حتی یادمه وقتی درازکشیده بودم میخواستم بلند شم خیلی بد نافم تیر میکشید اما کم کم این دردا از بین رفت

من انگار بالاتنم می افته رو کمرم فشارمیاد ۳ماهه زایمان کردم

منم اینجوریم الان دختر چهارسالشه گاهی نزدیک پریود نافم میسوزه انگار

طبیعی یاسزارین؟؟

سوال های مرتبط