حال روحی مادر و اتفاقایی که تو مملکت داره میفته و فشار و استرسیکه به مادر وارد میشه
و کیفیت مواد غذایی ک هرروز داره بدتر و بدتر میشه خیلی تاثیر داره
والا الان ی چیزی اومده به اسم حساسیت پروتئین گاوی که مادر هیچی نمیتونه بخوره من نمیدونم قدیما یعنی همچین چیزی نبوده؟ مادرای ما والا همه چیز میخوردن واسه همینه ماها الان هیچی شیر نداریم چون همش تو رژیمیم
استرس زیاد و تغذیه
من انقدر استزس و تنهایی کشیدم واقعا احساس کردم همین یه ذره شیرم بدم شیرعصبی بشه و بچع بیقرار شه ترجیح دادم شیرخشک بدم البته هنوزم دریغ نمیکنم ازش هروقتی میدوشم میدم جقدر دوست داشتم مثل قبل جنگ سینمو بگیره🥲
منم به پسر اولم دوسال شیر خودمو دادم نه شیرخشک نه حتی پستونک نگرفت اصلا، سر پسر دومم تا یک ماهگی مقاومت کردم شیرخشک ندادم ولی خیلی وزنش کم بود و اصلا وزنی نگرفته بود مجبور شدم شیرخشک دادم🥺
(اینم بگم که ماه اول کلا مریض بودیم و خودم داروهای سنگینی استفاده کردم که باعث این اتفاق شد)
بخاطر استرسه ما نسل پر اضطرابی هستیم...خیلی درگیری فکری داریم
منکه به زور شیر افزا شیرم راه میفته هنوزم دارم فقط شیر خودمو میدم
ولی روزایی که عصبیم یا استرس دارم عملا شیر نیست آبه...
استرس عزیزم
آره دقیقن حالا اوایل ک آره شیر نداریم تا کم کم مک بزنن دختر منم سه روز خورد تموم شد تو ۱ ماهگی فقد سخ روز خورد باز الا یچی دیگع گرفتم ن شیشه میخوره ن پستونک دوسدارم بهش بدم تپلی شع اخه
من انقدر شیر داشتم استرس جنگ بعداززایمان شیرم رو خشک کرد الان هرکاری میکنم مثل اول نمیشه
واقعا درست میگی یک هفته شب روز با عصرونه سوپ ابگوشت خوردم واقعا برعکس جواب داد اون هفته شیر نداشتم و من بخاطر جنگ سینم خشک شد از استرس شدید الان شیرخشک خارجی میدم خیلی راضیم زیاد کاش زودتر میدادم
راستی تو یکی از تاپیکات دیدم گفته بودی شیر خشک اپتامیل گیر نمیاد،داروخونه رامین تو فردوسی همیشه داره
دقیقا همین خیلی منو اذیت مکینه،بعدیه هفته و نیم شیرم امد اونم خیلی کمه،که دیگه بچم به زور اگه چند مک بزنه،کلا شیرخشک میدم
من بنظرم مادرا صبوری کنن
و اصول شیردهی رو رعایت کنن همه شیر دارن
مرتب نوزاد مک بزنه شیر میاد
من که بچه سوممه هر سه تا رو تا دوسال شیر خودم دادم
الان من مبینم هنوز زایمان نکردید شیشه شیر گرون قیمت فلان مارک تو سیسمونی میگیرید
وسایل ضدعفونی شیشه
یا دستگاه شیرخشک
یعنی میبندید رو اینکه شیر خشک بدید
اتفاقا من شیر دختر دومم از اولی بیشتر بود.علتشتغذیه خوبم قبل از بارداریم بود
ماشالله چقدنازه زنگ چشاش❤
کن شیر خودمو میدم بدون کمکی وزن بچمم عالیه
من دارم زیادم هست خداروشکر
من سینمو میذارم دهن پسرم عوق میزنه حالش میخواد بهم بخوره چرا؟
من خودمو جرررررر دادم
اب جوجه، اب گوشت، مایعات فراوون میخوردم
شیر دوش برقی خریدم
شیرم راه افتاد
بچه هم خیلی خوب میخورد
ولی دو دقیقه به سه دقیقه نمیکشید کل شیر منو پس میزد!۲۶ روز به روش های مختلف مقاومت کردم ولی در نهایت با گریه های فراوون من بچه تهش شیر خشکی شد
کم حرص جوش نمیخوریم مغزمون در گیره آرامش نداریم همه چی گردن شده ی چیز پیدا میکنم ی چیز ن
بخاطر مواد غذایی فقط ،دکتر به من گفت تو این دوره زمونه که هرچیزی که میخوریم به جای فایده ضرر داره تو این هوای کثیف نفس میکشیم
و حجم این استرس هایی که بعضی مادرا دارن، دادن شیر خشک خیلی مغذی تر از شیر مادره
آره عزیزم واقعا سوال منم هست خورده منم از همون روز اول بیمارستان شیر کم بود شیر خشک دادم تا همین الان البته الان فقط شبا
از بس مواد غذایی و همه چی شیمایی شده و تزریقی ان😑💔دخترم با شیر خودم سیر میشه اما کمکی میدم ک اگ ی موقع پیشش نبودم عادت داشته باشه بخوره گشنه نمونه روزی یک الی سه بار بش میدم هردو رو میخوره سینمو پس نمیزنه خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.