ضربان قلب جنین 167 دختره؟

۴ پاسخ

نمیدونم ولی من از اول بارداری ی چیزی طرف چپ حس میکردم مادرشوهرم میگف بچت دختره، دیگه آزمایش ان تی هم فری بتا ۱.۲۶ بود میگن بالای ۱دختره،۱۵هفته رفتم گف ۱۰۰درصد دختره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

اصلا به این چیرا نیست شانسی یه چیزی میگن از رو ضربان قلب
ولی ان شااله اول سالم باشه نی نیت و هرچی که میخوای همون بشه عزیزم

نه برای من دوسری سونو دادم ضربان قلب ۱۶۷ و ۱۶۵ بود ولی احتمال ۹۰ درصد گفتن پسره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته نوزدهم بارداری
مامان مامانAlmaو🍓 مامان مامانAlmaو🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان و رستا مامان شاهان و رستا هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته یازدهم بارداری
مامان علی‌اصغر مامان علی‌اصغر هفته بیستم بارداری