سلام مامانا
بین اسم پریماه، نهال ،شهرزاد ،پریزاد
کدومش قشنگه؟؟؟

۱۶ پاسخ

نهال

پریماه

شهرزاد😍

نهال بنظر من

شهرزاد خیلی قشنگه ولی قدیمیه . تو فکر کن دخترت ۲۰ سالش بشه چقدر اسمش قدیمی میشه. پریماه و پریزادم قدیمین پلی فراوانی کمتری دارن و قشنگن نهالم خیلی قشنگه

نهال..

اول نهال بعد پریماه

نهال و پریماه

شهرزاد خیلی قشنگه

نهال.

نهال قشنگتره

نهال.

نهال.

پری ماه

نهالو پریماه

من عاشق اسم شهرزادم

سوال های مرتبط

مامان شهیاد وشیدا مامان شهیاد وشیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری