مامانا دندون گیر از چند ماهگی بگیریم

۴ پاسخ

از چهارماهگی نیازه

دختر من از ۴ ماهگی خیلی اذیته لثه هاش درد میکنه دندون گیر وژل لثه لازم‌داره

از ٣ ماه به بالا هست همه شون معمولا
ولی خب منم دخترم نمیگیره آخرم دست و پاشو میخوره🤣

من الان گرفتم ولی فقط انگشت خودشو میخوره😅

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری