تو پسرا ک اصلااااا مهم نیست و خیلی شایعه اصلا ناراحت نباش دکتر گفت برای تو چون دختره نیاز به پیگیری داره تو سونو های بعدی گفت اگه پسر بود اصلااا مهم نبود چون خبلی شایعه تو پسرا
اصلا نگران نباش برای خیلی از پسر ها همین میشه. پسر منم همین بود گفتن تا ۲۷ هفتگی انشاله رفع میشه . توی پسرها زیاد دیده میشه این مساله درست میشه
میتونم بپرسم ان تی طول سرویکست چند بود الان ۳۹ هست؟
منم تو سونو گفتن دارن ک با اولین ادرارش با تو بارداری رفع میشه نگران نباش
میگن تو پسر بچها تا دختر بچها بیشتره
دختر منم دوتا کلیه هاش ورم خفیف داره دکتر گفت چیزی نیست بعد تولد خوب میشه
من شنیدم میگن ورم کلیه بخاطر اینه ک ادارشون کامل تخلیه نشده و بعد ی مدت درست میشه
مال منم داره عزیزم دکترم گفت بدنیا بیاد ادرار کنه درست میشه
منم یکی از کلیه های پسرم تو سونو گف ورم داره عددشو دقیق یادم نیس ، دکترم گفت بین جنین های پسر این یه امر خیلی طبیعیه فقط اونایی ک خیلی ورم حاد دارن بعد تولد زود ختنه بشن خوب میشن
اصلا چیز خطرناکی نیست نگران نباش گلم
نترس دختررر واسه پسر بزرگ منم گفته بودن همینو خودش جذب میشه تا موقع تولد...نهایتا بعد دنیا اومدن دکتر میفرسته سونوگرافی میکنن چیز خاصی نیس
عزیزممم خیلی خفیفه کهههه واسه من انومالی یکی ۴ونیم بود یکی ۵ و نیم اینا خودشون خوب میشن اگ خوب نشدن وقتی بدنیا بیان جیش کنن خوب میشن من بعد سه جهار هفته سونو رفتم کمتر شده بود اصلا نباید این حجم و ورم حساب کنن نترس
توی انومالی گفته بودن داره؟؟؟
😭اخه ورم کلیه چیه 😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.