بزا من از ۲۰ روزگی کم شد ولی بعدش رفلاکس پیدا شد و حساسیت پروتئین گاوی یعنی بدتر از اونه
بله من😊
برای دختر من خیلی کمتر شده ولی کامل نرفته
همه بچها دارن
من دوماهگی به بعد کم تر شد ولی چهل روزگی نه
ارع خیلیا ممکنه 40 روز بشن تموم بشه کولیکشون خیلیا تا 6 ماه هم ادامه دارع یا بیشتر
از چند هفتگی کولیک شروع میشه ؟
پایان دوماهگی تموم میشه مال پسرمن اینجوری بود دکتر گفت ۸هفتگی اوج کولیکه بعد اون میره رو به بهبودی
فکر نکنم، مال دختر من کمتر شده اما بعضی روزا هم خیلی اذیته اما نسبت به قبل خیلی کم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.