من خوب شد ولی فکر کنم رفلاکس پنهان داره ولی دل درداش خوب شد خداروشکر
بچه من هنوز خوب نشده کمتر شده فقط
آره عزیزم تا ۲ ماهگی دیگه خوب میشن
من خوب خوب نشد ولی کمترشد خودم گرمانه میخورم وبچمم شیرخودمومیخوره
هرروز یه فلاکس چای خیلی کمرنگ توشم یه چوب زنجبیل میریزم وتاشب میخورمش
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.