۸ پاسخ

مال دخترم بدتر شده☹️🫤

دختر اول من ۳ ماهگی کامل خوب شد

نه دکتر بهم گفت تا ۴ ۵ ماهگی هست

ببین عزیزم بچه با بچه فرق می کنه پسر من بعد واکسن دوماهگی انقدر اروم شد الان دوباره داره بهونه گیر میشه کلا بچه ها تو هر برهه ای از زمان متفاوتند

سوال منم هست. بعد از چله معمولا میگن خوابشون تنظبم میشه ولی برای همه اینطور نیست

معمولا ميگن تا ٦ ماه ادامه داره

آره دختر من خیلی بهتر شد

نه پسر من تا ۵۰روزگی داشت همین الانم که نزدیک چهار ماهه دل درد میشه ولی بیشتر نفخ کولیک نیس

سوال های مرتبط