منم میخام از پستونک بگیرم
تلخک از کجا باید بگیرم
بنظرم مرحله به مرحله زمانش رو کم کن
بندازدور دوسه شب اذیت میکنه بعدش عادت میکنه
من از داروخونه لاک تلخ هیدرودرم گرفتم،زدم رو پستونکش و خشک که شد دادم بهش چشاش چهارتا شد،تا دوروز هی میخواس بخوره اما دلش نمیومد،بهش میگفتم نم نمی بد شده ،کثیفه،خرابه باید بندازیمش،یکی دوشب بیخواب میشی ولی تموم میشه
اینقد بچه من وابسته بود که من هنوزم باورم نمیشه پستونک نمیخوره دیگه
قیچی کردن و سوراخ کردن و تدریجی برا من جواب نداده بود
مامان جونی
اول خودت باید آمادگی داشته باشی،چون هرکار کنی نق نق ،گریه و بیخوابی داره چند روز
بعد برنامه بچین ببرش روزا بیرون تا شب موقع خواب خسته باشه کمتر بهانه بگیره.
من خودمم پسرم خیلی وابسته بود اول سوراخ کردم خورد بعد بیشتر قیچی کردم باز نق نق میکرد با دندون نگه ش میداشت،
بعد کوتاهتر کردم و نتونست بخوره بهانه میگرفت ،منم دلم میسوخت ولی بهش ندادم
موقع خواب بغلش میکردم راه میبردم .بعد یک هفته کم کم عادت کرد .
من بچه هام بشدتتتت وابسته بودن ۲۴ ساعت پستوتک دهنشون بود
تلخک زدم بهش یبار چذاشتن دیدن تلخع کلا بیخیالش شدن رفت🥲🥲
عزیزم شما به هر روشی که بگیری گریه میکنه نق میزنه
بهترین راه همون قیچی کنی بدی دستش سرگرمش کنی با روش دیگه خوابش کنی تا بیخیال پستونک بشه
نده بهش با چیزی دیگه مشغولش بکن
زود فراموش میکنه یه حفته یادش میره
بندازش دور که نبینه ازیت میشه ولی یادش میره
نوک پستونکو یا تلخک بزن یا سوراخ کن
قیچی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.