ماشالله که خیلی خوبه
وا نگرانی برا چی قدش خیلی خوبه دختر من ۱۰۸
قدش خوبه ماشاالله دختر من ۱۰۵ شده من ذوق میکنم😄😄
قدش خوبه باید همون اول بدون کفش گرفت
من قد گرفتم 112 بود کلی هم ذوق دارم که قد کشیده😂
قد کلا ارثیه میانگین قد پدر و مادر میشه قد بچه . اگه آزمایش داده و کلسیم ویتامین دی خوبه جای نگرانی نیست
خوبه که
پسرمنم همینه قدش
وا خوبه که دختر
دختر منم ۱۱۵ هست با وزن ۲۱
من همش خوشحالم که قد بلنده🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.