۸ پاسخ

ماشالله که خیلی خوبه

وا نگرانی برا چی قدش خیلی خوبه دختر من ۱۰۸

قدش خوبه ماشاالله دختر من ۱۰۵ شده من ذوق میکنم😄😄

قدش خوبه باید همون اول بدون کفش گرفت

من قد گرفتم 112 بود کلی هم ذوق دارم که قد کشیده😂

قد کلا ارثیه میانگین قد پدر و مادر میشه قد بچه . اگه آزمایش داده و کلسیم ویتامین دی خوبه جای نگرانی نیست

خوبه که
پسرمنم همینه قدش

وا خوبه که دختر
دختر منم ۱۱۵ هست با وزن ۲۱
من همش خوشحالم که قد بلنده🤣

سوال های مرتبط

مامان ماهرو و ملورین مامان ماهرو و ملورین ۵ سالگی