۱۲ پاسخ

اسو هم ۱۱۵ هستش دکتر گفت عالیه

آره قطعا بلند میشه
رزا ۱۱۲ هست
من ۱۶۷
پدرش ۱۸۲

آره قدش خوبه ماشاالله

من هفته ی پیش قدو وزن بردم ۱۲۰بود قدش

بله ماشاالله بلندم هست
دختر من ۱۰۹

دختر من یکی دوماه پیش ۱۱۷ بود

خیلی خوبه قدش که ماشالله

قد پسر من 110 هست

ماشاللله هزار الله اکبر
من که جرات ندارم ببرمش برا قد و وزن 😔😔😔ازبس ریزهست دخملی

دخترم ۱۱۲بود قدش

ماشالا خیلی خوبه قدش. دختر من ۱۰۸

سلام بله عزیزم قدش بلند میشه ،قد بچه‌های من 106-107 سانت، قد پدرشونم بلند

سوال های مرتبط

مامان رقیه ناز نازی مامان رقیه ناز نازی ۵ سالگی
مامان حسنا مامان حسنا ۶ سالگی
مامان مامان آنیسا مامان مامان آنیسا ۵ سالگی