۶ پاسخ

من از روز دوم رو پنجه پاهام می‌نشستم آخه تنفر داشتم از فرنگی روز اول هم دوبار استفاده کردم

من از بیمارستان اومدم میرفتم سرویس ایرانی مشکلی نداشتم شما جای بخیه تون درد میکنه نمیتونید استفاده کنید؟؟

کاور توالت فرنگی بخر گلم هر بار رفتی ازش استفاده کن بنداز دور
یا من وقتی جایی میرم که توالت فرنگیه دورتادورش دستمال کاغذی میذارم بعد میشینم روش

من اولی و بعد از ۱۱ روز تونستم ایرانی استفاده کنم دومی و بعد از هفت روز

نه باید مراقبت کنی یهو جای بخیه هات باز نشه دوباره بخوای بخیه بخوری
من بعد ۲۰ روز تونستم از دستشویی ایرانی استفاده کنم

منم بدم میومد رفتم ی بسته دستمال مرطوب گرفتم هروقت میخوام بشینم پاکش میکنم و میشینم خیالم راحت مبشه

سوال های مرتبط