فرنگی الان دخترم بستری شده بخاطر زردی
ی بار مجبور شدم ایرانی برم خیلی بد بود 😫
من کلا از چندسال قبل فرنگی استفاده میکنم دسشویی ایرانی نمیتونم برم دیگه
تا ۲۰روز فرنگی استفاده کردم
اخ من دلم میخاد هروقت زایمان کردم زود از شر فرنگی هم راحت بشم
من ۸روز فرنگی بعدش ایرانی
فرنگی
من قبل بارداری ام فرنگی فقط
من ۴روز اول ک بیمارستان بودم فرنگی استفاده کردم اومدم خونه ایرانی
سخت بود خیلی سخت من تا ۵ روزگی فرنگی استفاده کردم بیمارستان بودم
بعد اون به سختی هاااا به سختی نیمه نشسته ایرانی استفاده کردم پدرم در میومد
من ایرانی استفاده کردم ولی کامل نمینشستم رو زانو مینشستم اوایل
من تا ۸ ماهگی اصلا نمیتونستم رو دسشویی فرنگی بشینم ولی بعد از ۸ ماهگی مجبور شدم رو دسشویی فرنگی نشستم دیگه عادت کردم بعد ک عمل کردمم میشینمم رو ایرانی خیلی وقته ک نمیتونم
تا یه ماه فرنگی بودم
هنوز دارم فرنگی استفاده میکنم
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.