تو شیر دهی ترشی مشکلی نیست

تصویر
۹ پاسخ

این چ غذاییه

ترشی انبه و اواکادو بهههه

ولی مامانم میگه تا چهل روز اص نباید ترشیجات خورد

ن بابا سخت نگیر اگه بخای سخت بگیری باید تا ۲ سال شیر دهی هیچی نخوری پس

این چی بود من الان دیدم
ترشی انبه چی میگه با دمپخت اخه دلم ک رفت اخه،،دوشبه شام نمیخورم چون عید۲کیلو اضاف کردم🥲🥲

همه چی در حد معمول بخور اما سعی کن پشتش گرمی مثلا نبات داغ یا چندتا دونه کشمش بخوری که دل درد نشه

منم مبخورم

نه گلم من که میخورم

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی