۲ پاسخ

ب من اپراتور لیزر گفت ۶ماه از شیر دهیت گذشت بیا

من همین نوزدهم که بیاد میشه جلسه چهاروم لیزرم و اخرای شیردهی رفتم لیزر بار اول خیلی خوب جواب داد دفعه های دیگ کمتر جواب داد ولی خیلی خوبه لیزر کاش چند سال پیشا میرفتم🫠

شمام حتما برو دیگ نزدیک دوسالشه بچت و کم کم باید بگیری فقط وقتی لیزر میری تا ۴ ساعت بعد لیزر نباید شیر بدی عوارض دیگه ای نداره

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی