پوشاک بو میده کلا
منم مای بی بی و مولفیکس خریدم دوتا بو میده
قبلنا کلا کیفیتشون عالی بود ک برا دخترم استفاده میکردم الان اشغال شدن و صدبرابر گرونتر
ارهههههه دقیقا
هانیز عالیه...منم سر اولی کلا مای بی بی استفاده کردم،الانم کلا هانیز..هم جذب بالایی داره،هم اصلا بو نمیده..قیمتاش هم مناسبتره نسبتا
والا من مولفیکس میبندم تا جیش میکنه آنقدر بوده که شوهرم میگه عوض کن از یه طرف حیفم میاد با یه جیش سریع عوض کنم فکر میکنم ببم بهتر بود بو نمیداد
دقیقااا در حدی بوی جیشو میده بیرون که من پسرم وقتی داره جیش میکنه میفهمم چون بوی جیش تند تر میشه
دقیقا منم همین حس رو دارم
آره بو می گیره انگار بچه بدنش کم آب شده بوی جیشش تند شده.این همه پول پوشک میدیم بوی جیشش هم بزنه بیرون
فکر کردم مشکل از دخترمه😐
ای وای اره من فکر کردم مشکل از بچمه
من مای بی بی ومولفیکس هانیز کوکومی استفاده کردم مای بی بی ومولفیکس بو میدن هانیز وکوکومی عالیه اصلا بو نمیدن مخصوصا هانیز
چرا هانیز استفاده نمیکنی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.