۵ پاسخ

عزیزم از تجربه زایمانت برامون‌بگو🥰

من نبستم ولی داره کم کم کوچیک میشه خودش

عزیزم روز‌شیشمته خیلی بنطرم زود توقع داری
من الان میتونم‌بگم سر سه ماهگی شکمم داره میشه شکم قبلیم

هنوز چیزی نگذشته که ولی ببند. حالا اذیتی زیاد محکم نبند. منم اذیت میشدم ولی تحمل میکردم سفت میبستم الان مث قبل شدم

زمان بده بهش اما نبندی کوچیک نمیشه ها

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی