بچها پدسینه کاربردیه؟

۵ پاسخ

بله منم استفاده میکنم خیلی خوبه

بله بسیییییییار👌🏻😅

اره حتما قابل شیت و شو بگیر

اره خوبه لباسم خیس میشد هر روز باید لباس عوض کنی پد ب درد میخوره

بله من شیرم سر میرفت لباسم خیس میشد اینا میزارم خوبه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان رستا 🍓 مامان رستا 🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری